close








I count the days now where apart 數著你離開的日子
and each hangs heavy on my heart
每一天都懸掛在我心頭
i know it has to be this way
但是我知道我只能如此
tomorrow happens gone away
明天會來,也會離去
and every pathway leads to you
每條路都指引我找到你
my heart has told me what to do
我的心已經告訴我該如何
you give me strength to carry on
你給我力量繼續堅持
but every footstep feels so wrong
但是依然感覺每個腳步都是錯的




    




you know that im lost without you 你知道沒有你的愛我迷失自我
stumbling in the dark
只剩我在黑暗中困惑
you know that im lost without you
你知道沒有你的愛我迷失自我
im lost without you
沒有你的愛我迷失自我
i don‘t no where to turn
不知何去何從
and here in the dark im burning
只在這黑暗中慢慢燃盡我自己
lost without your love
沒有你的愛我迷失自我





    


i dream this carosel will stop 我夢想這個旋轉木馬會停止
and somehow i turn back the clocks
不只何故我把時鐘倒轉
to let him fill my heart again
好讓他再次走進我的心裏
to let him kiss away this pain
就讓他的親吻帶走我的痛苦




    

you know that im lost without you 你知道沒有你的愛我迷失自我
stumbling in the dark
只剩我在黑暗中困惑
you know that im lost without you
你知道沒有你的愛我迷失自我
lost without your love
沒有你的愛我迷失自我
im lost without you
沒有你的愛我已迷失



    




and i don‘t no where to turn 不知何去何從
and here in the dark im burning
只在這黑暗中慢慢燃盡我自己
lost without your love
沒有你的愛我迷失自我


a house is not a home 一個房子並不是一個家
and the heart can never fly
但是心永遠不會展翅高飛
and if i can only burn
如果我只能夠燃燒
all the tears i couldn‘t cry
我不會流下一滴眼淚不會流下一滴眼淚




















arrow
arrow
    全站熱搜

    oreokimo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()